Over ons.

In 1952 werd in Amerika het merk Quick ’n Brite geïntroduceerd: een krachtige multi-cleaner in pasta vorm wat een innovatie binnen de markt van het schoonmaken was.

Quick ’n Brite werd al snel geliefd vanwege de zeer krachtige werking en vanwege het feit dat geen gebruik gemaakt werd van chemicaliën, oplosmiddelen of schadelijke schoonmaakstoffen. Kortom de geboorte van een revolutionair, milieuvriendelijk en krachtig schoonmaakmiddel die alle andere middelen vervangt.

In het begin werd Quick ’n Brite alleen door bedrijven gebruikt zoals hotels, restaurants en productiebedrijven. Deze bedrijven vragen veel van hun schoonmaakproduct, Quick ’n Brite voldeed aan hun eisen.

In 1981 heeft Quick ’n Brite de stap gemaakt naar de consumentenmarkt. Het product was zo’n succes dat het naast de bedrijven markt ook besloot de consumentmarkt te benaderen Zodoende werd. Quick ’n Brite verkocht op beurzen, via demonstraties bij mensen thuis, op de markt en door middel van winkeldemonstraties. Quick ’n Brite was een groot succes en in 1991 maakte Quick ’n Brite zelfs haar eerste televisiereclame.

Quick ’n Brite heeft over de jaren heen een zeer hoge naambekendheid en een loyale klantenkring opgebouwd.

Door de jaren heen is Quick ’n Brite een expert op het gebied van schoonmaken geworden.

Tegenwoordig is Quick ’n Brite in een groot aantal landen te koop. Sinds 2000 heeft Trade Point de productportfolio van Quick ’n Brite uitgebreid met schoonmaakproducten op uiteenlopende toepassingsgebieden .

Merk.

Om het merk Quick ’n Brite hangt een magie. Consumenten die het merk kennen, hebben allemaal het idee dat Quick ’n Brite een wondermiddel is dat alle vlekken en al het vuil kan doen verdwijnen. Daarnaast zijn de roze kleur in combinatie met de DRTV benadering kenmerkend voor het merk. Quick ’n Brite heeft een rijke (Amerikaanse) historie wanneer het gaat om schoonmaken.